Nákupný poriadok 

Kúpna zmluva je uzatvorená potvrdením objednávky kupujúceho. K potvrdeniu objednávky dochádza elektronicky do niekoľkých minút po odoslaní objednávkového formulára. Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.

  1. V prípade, že chcete anulovať objednávku, obráťte sa čo najrýchlejšie na našej firmu: 
    kontakt@bestgaze.sk 00420704080279 
    2. Ceny sú uvádzané vrátane DPH. 
    3. K objednávkam prikladáme faktúru. 
    4. Spôsoby úhrady, ktoré akceptujeme: 
    -na dobierku, 
    -prevodom na bankový účet. 
    5. V prípade úhrady prevodom na bankový účet začína proces realizácie objednávky v okamihu, kedy obdržíme potvrdenie o vykonanej úhrade z banky. 
    6. Nerozbalené tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od jeho doručenia. Kupujúci je zodpovedný za dodanie výrobku v nepoškodenom stave a bez straty jeho obchodnej hodnoty. Ak chcete tovar vrátiť, musíte k nemu pripojiť vyhlásenie o zrušení nákupu, ktoré bude obsahovať číslo účtu, na ktorý majú byť zaslané peniaze. Ak zistíme, že je tovar poškodený, peniaze nebudú zákazníkovi vrátené. Zákazník je povinný zabezpečiť zásielku počas prepravy do firmy Bestgaze.sk tak, aby nedošlo k jej poškodeniu. Náklady na vrátenie tovaru hradí kupujúci. Šošovky, ktoré boli vyrobené špeciálne na objednávku zákazníka, nie je možné vrátiť. Týka sa to najmä torických a multifocálních kontaktných šošoviek. Bestgaze.sk neprijíma zásielky, ktoré budú zákazníkom zaslané na dobierku. 
    7. Kupujúci, ktorý zadá objednávku v internetovom obchode Bestgaze.sk, súčasne potvrdzuje, že pred podaním objednávky podstúpil očné vyšetrenie u očného lekára, a že parametre kontaktných šošoviek uvedené v objednávke zodpovedajú výsledkom tohto vyšetrenia, a že nebude voči firme Bestgaze.sk uplatňovať žiadne nároky, ktoré by sa týkali ich zlých parametrov. 
    8. V prípade zistenia, že zásielka bola poškodená, je kupujúci povinný informovať o tom pracovníka pošty, alebo pracovníka zásielkovej služby a spísať s ním špeciálny protokol o poškodení zásielky. Bestgaze.sk nenesie zodpovednosť za zásielky poškodené vinou slovenskej pošty alebo kuriérskej služby. V prípade reklamácie z dôvodu poškodenia zásielky sa budeme zaoberať len reklamáciami, ktoré obsahujú vyššie uvedený protokol. 
    9. Lehota dodania objednávky predstavuje orientačné termín, v ktorom by objednávka mala byť zaslaná zákazníkovi. Pretože je obchod čiastočne závislý na skladoch dodávateľov, môže dôjsť k neočakávaným situáciám spojeným s nedostatkom tovaru na sklade dodávateľa. V prípade takejto situácie si obchod vyhradzuje ďalších 7 pracovných dní na riešenie problému s dodávkou. V prípade, že si zákazník objedná niekoľko výrobkov v jednej zásielke, bude lehota realizácie objednávky zodpovedať lehote, ktorá je nevyhnutná ku kompletizácii celej objednávky. 
    10. Doba realizácie je stanovená individuálne pre každý typ kontaktných šošoviek a je uvedená v popise výrobku (počítané v pracovných dňoch). 
    11. Vaše osobné údaje budú použité výhradne pre realizáciu objednávky. 
    12. E-shop nerealizuje veľkoobchodné objednávky. Vyhradzujeme si právo odmietnuť objednávku, ktorú zloží akákoľvek osoba v prípade, že 45 dní po sebe, celková hodnota zákaziek presahuje sumu 300€


Forma zasielky 

1. Doba realizácie je stanovená individuálne pre každý typ kontaktných šošoviek a je uvedená v popise výrobku (počítané v pracovných dňoch). 
2. V prípade, že nemáme tovar na sklade, informujeme zákazníka o prípadnom meškaní elektronicky alebo telefonicky. 
3. Tovar je odosielaný kuriérskou službou GLS.


Reklamácia
1. V prípade reklamácie prosíme o uvedenie krátkeho popisu závady, adresu na ktorú má byť zaslaný tovar, číslo objednávky a číslo bankového účtu, kde v prípade uznania reklamácie vrátime peniaze. 
2. Reklamovaný tovar zašlite prosím na adresu obchodu: 

Szkla.com S.A.
Hlavná trieda 43/34
73701 Český Těšín 


Obchod neprijíma korešpondenciu zaslanú na dobierku. 
3. Reklamácia môže byť zohľadnená len v prípade, že stav kontaktných šošoviek, ktoré nám zašlete, budú umožňovať prevedenie expertízy. Podmienkou pre prijatie kontaktných šošoviek k expertíze je ich ochrana pred vyschnutím (ponorenie do roztoku) a zabalenie, ktoré zaručuje, že šošovky nebudú počas prepravy mechanicky poškodené. 
4. Internetový obchod Bestgaze.sk nezohľadňuje reklamácie, ktoré zahŕňajú: 
- chyby zákazníka, ku ktorým došlo počas objednávanie tovaru (zlé parametre šošoviek) 
- kontaktné šošovky, ktoré pre zákazníka zle vybral optik alebo očný lekár 
- absencii pravidelných očných vyšetrení u očného lekára alebo optika 
- používaní kontaktných šošoviek v rozpore s ich určením, vrátane: 
- vyschnutia šošoviek (nepoužívaní roztoku) 
- znečistenia kontaktných šošoviek kozmetickými alebo inými chemickými prostriedkami, ktoré majú na šošovky nepriaznivý vplyv 
- dlhodobé používanie šošoviek, ktoré vedie k usadzovaniu veľkého množstva bielkovinových usadenín, ktorý znemožňujú vykonanie expertízy 
- mechanické poškodenie alebo znečistenie šošoviek zákazníkom 
5. V prípade zamietnutia reklamácie budú kontaktné šošovky zaslané zákazníkovi len na jeho náklady (po predchádzajúcej úhrade na účet) alebo si ich môžete vyzdvihnúť v sídle firmy Bestgaze.sk v lehote 14 dní od dňa vybavenia reklamácie. 
6. Reklamácia bude vybavená v lehote do 30 pracovných dní odo dňa, kedy firma Bestgaze.sk obdrží reklamovane kontaktné šošovky. 
7. Reklamáciu možno vykonať len ak máte kontaktné šošovky odborne aplikovane. Ak sa rozhodnete sami pre zmenu značky kontaktných šošoviek, môže sa stať, že Vám nebudú vyhovovať. Zhodujúce sa parametre nie sú zárukou úspešnej zmeny. 
8. Odborne aplikovanej musíte mať pred nákupom aj farebné kontaktné šošovky. Nemožno ich však reklamovať z dôvodu, že nekryjú farbu očí. Veľmi záleží na prirodzene farbe dúhovky. Je-li tmavá, efekt jednotlivých značiek farebných kontaktných šošoviek sa veľmi líšia.


Vaše osobné údaje budú použité výhradne pre realizáciu objednávky.

FORMULÁR VRÁTENIA / REKLAMAČNÝ FORMULÁR